ژرژ مندس: رونالدو کاملترین بازیکن دنیاست و بهتر از مسی است

 

foton

ژرژ مندس مدیربرنامه های کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو که ایجینت ستاره های سرشناس دیگر دنیای فوتبال نیز هست این روزها در برزیل به سرمی برد و در مراسم بزرگداشتی که در ریودوژانیو برگزار شده حضور یافته است.

او در گفت و گو با روزنامه اوگلوبو در تمجید از کریس گفته:« کریستیانو رونالدو کاملترین بازیکن دنیاست و بهتر از لیونل مسی است.» او درمقایسه رونالدو با نیمار هم ستاره پرتغالی را برتر دانسته و البته به برتری بارسلونا اعتراف کرده:« بارسلونا بهترین تیم تاریخ دنیای فوتبال است.»

مندس در صحبت هایی گفت:« تحت هیچ شرایطی نمی توان نیمار را در سطح کریتیانو رونالدو دانست. این نظر صادقانه من است. در مورد نیمار می توانم بگویم که او بازیکن بزرگ فوتبال برزیل است ولی باید به بازیکنی که در طول 4 سال اخیر آمار گلی استثنایی داشته و به طور میانگین درهر بازی یک گل برای رئال مادرید زده  احترام گذاشت. بارسلونا بهترین تیم تاریخ دنیای فوتبال است که پایه و بنیان تیم ملی اسپانیا نیز هست. در بارسلونا، بازیکنان این تیم فرصتهای بیشتری برای گلزنی دارند. رونالدو در تیمی توپ می زند که با حضور او یک تیم است و در غیاب او تیم دیگیری است. رونالدو در رئال نقش تاثیرگذار وسرنوشت سازی دارد.»

مندس در بخش پایانی صحبت هایش درمورد احتمال جدایی فالکائو از موناکو در بازار نقل و انتقالات زمستانی و انتقال احتمالی اش به رئال مادرید گفت:« فالکائو از حضور درموناکو راضی است ولی همیشه تمایلاتی هستند که ....»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 24 شهريور 1392 ا 22:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.